Удосконалена модифікація класичних вагонних ваг METROVES МВ-…S, виконаних для зважування у статиці. Ваги повагонного зважування в статиці, з розчіпкою та без, порожніх та завантажених вагонів будь-якої моделі, включаючи цистерни з рідкими вантажами. Ваги які не потребують фундаменту та встановлюються на щебеневу основу. Легко демонтуються та встановлюються на нове місце експлуатації протягом 1 доби.
Технічний параметр, характеристика | Значення параметра |
Клас точності по ДСТУ EN 45501:2017 | середній |
Транзитна швидкість проїзду, км/ч | 15 |
Напрямок руху при зважуванні | двосторонній |
Тип вагонів | будь-який |
Число вагонів | необмежено |
Вантажний потік на добу | необмежено |
Віддаленість передачі даних, м | від 20 до 1000 |
Кількість вагових модулів, шт | 1, 2, 3 |
Температурний діапазон, °C | от -50 до +50 |
Тип рейок | Р65 |
Ступінь захисту по ГОСТ 14254-80, не менше:
тензодатчики ваговий контролер |
IP68,IP65, IP54 |
Тип датчиків | цифрові, аналогові |
Напруга живлення, В | 220 |
Напруга та частота живлення , В; Гц | 220 (+ 22; – 33); 50 ± 1 |
Потужність , що спожівають ваги, Вт, не більше | 50 |
Середній термін служби не менше, років | 25 |
Сертифіковані в Україні згідно ДСТУ EN 45501:2017
Гарантія 5 років!
Завдяки накопиченому досвіду виробництва автомобільних ваг та їхній безвідмовній роботі ми пропонуємо 5-річну гарантію на ваги. Ви будете надійно застраховані від додаткових фінансових витрат протягом усього гарантійного терміну експлуатації ваги.
Вантажоприймальний модуль (ВМ) – бетонно-металева конструкція, що складається з взаємозв’язаних частин, на яких розміщені рейки. ВМ складається з вагової платформи, що спирається на вузли встройки тензометричних датчиків, розташовані по кутах і в свою чергу спираються на бетонну або щебеневу основу. ВМ має збільшену, щодо існуючих підрейкових підкладок опорну площу, відповідно більшу, в порівнянні зі шпальною підрейковою підкладкою жорсткість і меншу інтенсивність накопичення залишкових деформацій.
На вагах передбачена індивідуальна протизгінна система.
Застосування протизгінної системи на вагах, забезпечує стабість зазорів рейок на вагах і рейок підхідного шляху.
Оригінальна система захисту від різких гальмувань.
Обмежує переміщення вагової платформи в межах підстави ваг і забезпечує швидке заспокоєння під час зважування. Конструкція наших стабілізаторів не вимагає регулювання в процесі експлуатації, а також повністю виключає поздовжнє та поперечне усунення вантажоприймальних платформ при проїзді та гальмуванні вагонів.
Конструкція ваг запобігає попадання вологи та бруду під вагову платформу.
У разі потрапляння вологи і утворення конденсату передбачено відведення води по системі трубопроводів за межі підстави ваг. Також по периметру ваг встановлюється резиновий Т-образний нащільник, що забезпечує надійний захист від попадання сторонніх предметів у середину ваг.
Торці стиків рейок на вагах і підхідних шляхів відрізаються під кутом 60º
Забезпечує більш м’який проїзд вагонів за вагами, з метою запобігання поштовхів, ударів і в свою чергу продовжує працездатність тензометричних датчиків (комплект рейок з косим зрізом для підхідних шляхів поставляється разом з вагами виробником).
Кріплення рейок до ГПУ здійснюється стандартними наборами для кріплення ВБК.
Ваги можуть встановлюватися на електрифіковані дільниці залізничної колії і не впливають на існуючі лінії зв’язку і ланцюги СЦБ.
Зручність транспортування
Ваги можна легко транспортувати у кузові стандартного бортового автомобіля.
Зручність обслуговування ваг
Центральні люки вантажоприймальних платформ надійно фіксуються спеціальними упорами та замками. Це забезпечує швидкий зручний доступ у підплатформний простір для оперативного проведення сервісного обслуговування, а також очищення ваги від бруду та снігу.
Зручність в ремонті платформ
Використання стандартного металопрокату, зібраного по принципу балкової клітки для великих навантажень, дозволяє контролювати стан металевої конструкції, проводити профілактичні роботи без зайвих механізмів та зусиль.
Сталева конструкція ваг відповідає вимогам
ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.2.6-163:2010, ДБН В.1.2-14, ДСТУ-Н Б.В.1.3 ГОСТ 23118-78, п.2,1; СНиП III-18-75, пп.1.2, 1.17, 1.18, 1.30, 1.40-1.42, 1.51, 1.56, 1.59, 1.65, 1.68-1.72, 1.82, 1.85; СНиП II-B.3-72.
Матеріал, який використовується при виготовленні ваг, відповідає
ДСТУ 8768/ ГОСТ 8239, ДСТУ 8807/ ГОСТ 19425, ДСТУ 8540:2015 (ГОСТ 19903-2015), ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97), ДСТУ 8803:2018 (ГОСТ 14637-89), EN 10365, EN 10025, EN 10034, ДСТУ 4484/ ГОСТ 535, ДСТУ 8541/ ГОСТ 19281 и ДСТУ 8768.
Позначення модифікації ваг | Мах або Max1/Max2, т | Міn, т | е = d або
е1/е2 = d1/d2, кг |
n або n1/n2 |
---|---|---|---|---|
«METROVES» МВ-100S–(VW) | 100 | 1,0 | 50 | 2000 |
«METROVES» МВ-100S–(VW) | 100 | 0,4 | 20 | 5000 |
«METROVES» МВ-100S-2-(VW) | 60/100 | 0,4 | 20/50 | 3000/2000 |
«METROVES» МВ-100S-2-(VW) | 80/100 | 0,4 | 20/50 | 4000/2000 |
«METROVES» МВ-150S–(VW) | 150 | 1,0 | 50 | 3000 |
«METROVES» МВ-150S-2-(VW) | 60/150 | 0,4 | 20/50 | 3000/3000 |
«METROVES» МВ-150S-2-(VW) | 80/150 | 0,4 | 20/50 | 4000/3000 |
«METROVES» МВ-150S-2-(VW) | 100/150 | 0,4 | 20/50 | 5000/3000 |
«METROVES» МВ-200S–(VW) | 200 | 2,0 | 100 | 2000 |
«METROVES» МВ-200S–(VW) | 200 | 1,0 | 50 | 4000 |
«METROVES» МВ-200S-2-(VW) | 80/200 | 0,4 | 20/50 | 4000/4000 |
«METROVES» МВ-200S-2-(VW) | 100/200 | 1,0 | 50/100 | 2000/2000 |
«METROVES» МВ-200S-2-(VW) | 150/200 | 1,0 | 50/100 | 3000/2000 |
«METROVES» МВ-250S–(VW) | 250 | 2,0 | 100 | 2500 |
«METROVES» МВ-250S–(VW) | 250 | 2,0 | 50 | 5000 |
«METROVES» МВ-250S-2-(VW) | 150/250 | 1,0 | 50/100 | 3000/2500 |
«METROVES» МВ-250S-2-(VW) | 200/250 | 1,0 | 50/100 | 4000/2500 |
Стандартна :
Додаткова :
Для автоматизації процесу зважування транспортних засобів та зменшення впливу людського фактора встановлюється система організації руху та ідентифікації транспортних засобів , яка надає такі можливості:
Безкоштовна гаряча лінія
+38 (0800) 301 770
Сервісний відділ
+38 (067) 190 81 51
© 2022. Всі права на матеріали сайту належать компанії «Metas». При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове. Політика конфіденційності