Зроблено в Україні 🇺🇦 - це звучить гордо!

Ваги автомобільні динамічні поосного зважування МА – SD

Загальна інформація

Ваги автомобільні динамічні МА… – SD для зважування транспортного засобу, навантажень на окремі осі та групи осей у русі.

Дізнатись ціну або отримати консультацію
Стандартні опції
Тара 0…100%
Тара 0…100%
Автоматична стабілізація ваги
Автоматична стабілізація ваги
Програмний захист від несанкціонованого доступу до результатів зважування
Програмний захист від несанкціонованого доступу до результатів зважування
Сигналізація щодо перевантаження
Сигналізація щодо перевантаження
Автоматичне встановлення нуля
Автоматичне встановлення нуля
Інтерфейс RS-232
Інтерфейс RS-232
Зважування кожної осі автомобіля
Зважування кожної осі автомобіля
Додаткові опції
Інтерфейс RS-485
Інтерфейс RS-485
Система відеонагляду та зчитування номерів авто
Система відеонагляду та зчитування номерів авто
Інтерфейс Bluetooth
Інтерфейс Bluetooth
Інтерфейс WIFI
Інтерфейс WIFI
Дублююче табло
Дублююче табло
Захист від гризунів
Захист від гризунів
Зважування кожної осі автомобіля
Зважування кожної осі автомобіля
Вибухозахищене виконання
Вибухозахищене виконання
Програмне забезпечення
Програмне забезпечення
  • Технічний параметр, характеристика Значення параметра
    Клас точності ваг по ДСТУ EN 45501: 2017 середній
    Віддаленість передачі даних, м До 1000
    Напрямок руху при зважуванні двосторонній
    Ширина вантажоприймальної платформи, м 3-4,5
    Діапазон робочих температур, 0С:

    вантажоприймальна платформа

    ваговимірювальний контролер

    від -30 до +40від +5 до +40
    Ступінь захисту по ГОСТ 14254-80, не менше:

    тензодатчики 

    ваговий контролер

    IP68,IP65, IP54
    Тип датчиків цифрові, аналогові
    Вантажний потік на добу не обмежено
    Напруга живлення, В 220
    Напруга та частота живлення , В; Гц 220 (+ 22; – 33); 50 ± 1
    Потужність , що спожівають ваги, Вт, не більше 50
    Діапазон вибірки маси тари ,% від НГЗ 0-100
    • Пристрій розпізнавання транспортного засобу в потоці
    • Визначення навантажень на окремі осі та групи осей
    • Похибка ваги для внутрішнього використання – 1%, для використання у комерційній сфері – 2% за сертифікатом ДСТУ OIML R134 .
    • Визначення повної масси автомобіля
    • Функція вимірювання міжосьової відстані
    • Визначення швидкості та напрямки руху
    • Оптимальні розміри платформ для зважування всіх типів дорожніх транспортних засобів
    • Простота монтажу та зручність обслуговування
    • Широкі можливості з автоматизації зважування завдяки додатковому оснащенню автомобільних ваг системою організації руху та ідентифікації транспортних засобів. Ви отримуєте можливість автоматично керувати процесом зважування, визначати вагу, ідентифікувати автомашину, вести облік і передавати результати на віддалений сервер.
    • Аналогово-цифрова система  вимірювання ваги
    • Ваги мають високу якість лакофарбового покриття та грунтовки.
    • Мінімальний час виготовлення ваг по галузі – виробництво платформних модулів ваги займає 48 годин!
    • Автомобільні ваги не потребують регулювань у процесі експлуатації
    • Автоматична діагностика кожного каналу у разі виникнення нештатних ситуацій
    • Довжина кабельного розведення від цифрового перетворювача до вагової може становити до 1000 метрів.
    • Гарантована точність зважування за будь-якої погоди

    Проста та надійна конструкція

    Захист від несанкціонованого впливу на результат зважування

    В основі автомобільних ваг є унікальна система вимірювання «METAS». Вона надійно захищає сигнал від можливого на результат вимірювання з метою спотворення показань за допомогою радіотехнічних засобів.

    Гарантія 3 роки ! 

    Завдяки накопиченому досвіду виробництва автомобільних ваг та їхній безвідмовній роботі ми пропонуємо 3-річну гарантію на ваги. Ви будете надійно застраховані від додаткових фінансових витрат протягом усього гарантійного терміну експлуатації ваги.

  • Конструкція

    Ваги поосного зважування для автомобілів складаються з посиленої вантажної приймальної платформи. Для отримання коректних даних поосні ваги повинні бути встановлені в рівень з бетонним покриттям, асфальтом або залізобетонними плитами і з двох сторін мати під’їзні шляхи на всю довжину автомобіля, що зважується, з відхиленням по горизонту не більше 0,5%. На відміну від інших виробників, ми не робимо герметично зварених ортотропних балок, тому наша конструкція має природню вентиляцію і не збирає в собі руйнівного конденсату. Крім того, використання стандартного металопрокату, зібраного по принципу балкової клітки для великих навантажень, дозволяє контролювати стан металевої конструкції, проводити профілактичні роботи без зайвих механізмів та зусиль.

    Зручність транспортування

    Платформенний модуль автомобільних ваг є розбірним. Це значно полегшує транспортування ваги, можна легко у кузові стандартного бортового автомобіля.

    Надійний захист ваг від поздовжніх та поперечних зсувів вантажоприймальних платформ у процесі проїзду та гальмування автомобіля

    У більшості ваг, що випускаються іншими виробниками, стабілізація вантажоприймальних платформ проводиться за допомогою гвинтових упорів, незручних в експлуатації через необхідність їхнього постійного регулювання. Конструкція наших стабілізаторів не вимагає регулювання в процесі експлуатації, а також повністю виключає поздовжнє та поперечне усунення вантажоприймальних платформ при проїзді та гальмуванні автомобіля.

    Зручність обслуговування ваг

    Центральні люки вантажоприймальних платформ надійно фіксуються спеціальними упорами та замками. Це забезпечує швидкий зручний доступ у підплатформний простір для оперативного проведення сервісного обслуговування, а також очищення ваги від бруду та снігу.

    Захист підплатформного простору ваг і тензодатчиків від попадання на них бруду

    Покращена конструкція нащільників із застосуванням армованої гуми мінімізує попадання бруду з коліс автомобіля в підплатформний простір ваг та на тензодатчики.

    Металоконструкція ваг виконується із застосуванням стандартного металопрокату 

    Сталева конструкція ваг відповідає вимогам

    ДБН В.2.6-198:2014, ДБН В.2.6-163:2010, ДБН В.1.2-14,  ДСТУ-Н Б.В.1.3 ГОСТ 23118-78, п.2,1; СНиП III-18-75, пп.1.2, 1.17, 1.18, 1.30, 1.40-1.42, 1.51, 1.56, 1.59, 1.65, 1.68-1.72, 1.82, 1.85; СНиП II-B.3-72.

    Матеріал, який використовується при виготовленні ваг, відповідає 

    ДСТУ 8768/ ГОСТ 8239, ДСТУ 8807/ ГОСТ 19425, ДСТУ 8540:2015 (ГОСТ 19903-2015), ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97), ДСТУ 8803:2018 (ГОСТ 14637-89), EN 10365, EN 10025, EN 10034, ДСТУ 4484/ ГОСТ 535, ДСТУ 8541/ ГОСТ 19281 и ДСТУ 8768.

  • Позначення модифікації ваг Мах або Max1/Max2, т Міn, т е = d або 

    е12 = d1/d2, кг

    n або n1/n2
    «METAS» МА-15SD-(zz/zz) 15 0,1 5 3000
    «METAS» МА-20SD-(zz/zz) 20 0,2 10 2000
    «METAS» МА-20SD-(zz/zz) 20 0,1 5 4000
    «METAS» МА-20SD-2(zz/zz) 10/20 0,1 5/10 2000/2000
    «METAS» МА-30SD-(zz/zz) 30 0,2 10 3000
  • Стандартна :

    • Вантажоприймальна платформа
    • Комплект обмежувачів від поздовжніх та поперечних зсувів
    • Комплект ваговимірювальних датчиків у зборі з опорами
    • Кабельна розведення з металорукавами
    • Ваговий індикатор
    • Програмне забезпечення

    Додаткова :

    • Вибухозахисне виконання
    • Комплект опорних закладних деталей з анкерними болтами
    • Програмне забезпечення з розширеним набором функцій VS CAR MANAGER
    • Система відеонагляду та зчитування номерів автомобіля
  • Автоматизація

    Для автоматизації процесу зважування транспортних засобів та зменшення впливу людського фактора встановлюється система організації руху та ідентифікації транспортних засобів (VS CAR MANAGER), яка надає такі можливості:

    • Підтримка різних режимів зважування (ручний, напівавтоматичний, автоматичний)
    • Розрахований на багато користувачів режим роботи
    • Робота з відеокамерами: фіксація в базі даних зображень з камер під час зважування, розпізнавання номерних знаків автомашин
    • Настроювані поля для заповнення вагової картки
    • Широкі можливості складання звітів та експорту даних
    • Можливість автоматичного експорту даних до іншої БД у реальному часі
    • Ведення журналу реєстрації дій операторів (вхід у систему, вихід із системи, зважування, редагування даних тощо)
    • Підтримка пристроїв автоматики (управління шлагбаумами, світлофорами, робота з датчиками положення та зчитувачами радіометок)
    • Можливість виводу повідомлень водію на текстове табло
    • Широкі можливості адміністрування та налаштування: поля, що настроюються для заповнення вагової картки, налаштування станів автоматики для різних режимів роботи ваг.
Виникли питання?
Телефонуйте +38 (0800) 301 770
або залишайте заявку і наш менеджер зв’яжеться з вами